Vi har over 30 års erfaring som bogholder. I 2020 valgte vi at starte et selvstændigt freelance bogholderi, både for have mere varierede opgaver, men også for at hjælpe små og mellem store virksomheder med at gøre hverdagen lidt lettere. Så du kan fokusere på det der er dit kerneprodukt og det du brænder for!

 Vi tilbyder en lang række services. Skulle der være noget du har brug for som ikke står på listen, så giv os et kald så prøver vi at finde en løsning.

Kunder

  • Kundekontakt/Ordremodtagelse
  • Fakturering/Kreditering til kunde
  • Bogføring af indbetalinger
  • Rykker-/Inkassoprocedure
  • Afstemninger

Leverandør

  • Priskontrol af faktura/ordre
  • Bogføring af faktura
  • Betaling af faktura fra netbank
  • Bogføring af betalinger
  • Afstemninger

Bogføring

  • Løn
  • Fakturer
  • Indbetalinger
  • Bank
  • Kontant
  • Moms

Lønninger

  • Lønninger
  • Pensioner/Forsikringer
  • Indberetning til lønsystem
  • A-skat/ AM-bidrag/ ATP/ Feriepenge
  • Indberetning/ansøgning om syge-/barselsdagpenge mm.

Skat og Moms

  • Moms
  • Danmarks Statistik
  • Skattekonto
  • E-indkomst
  • Nemrefusion

Måneds- & Årsafslutning

  • Månedsafslutninger
  • Årsafslutning klar til revisor
  • Afstemninger

Rapporter

  • Månedsrapport
  • Nøgletal 
  • Rapporter efter dine behov

 

 

 

 

Vores freelance bogholder har over 30 års erfaring.
Vi har en lang række kompetencer inden for regnskab og løn administration.
Vi tilbyder både freelance bogholderi og coaching forløb inden for regnskab.
Så tag kontakt til os for yderligere info.

Junni Böeck er vores erfarne bogholder, med over 30 års erfaring inden for små og mellemstore virksomheder, både enkeltmandsvirksomheder og ApS + A/S selskaber.
Ring nu